Thursday, 7 April 2011

YuNa DatAng...!

Assalamualaikum...^_^

Banner yuna ade..yuna tade..kihkih..

Yuna datang??hohoHo..gila gempak lau dtg..ngehehe...yg dtg cuma produk dimana Yuna 1 of duta dia..produk apa lagi lau bukan Libresse..Opps!!..yg kt dalam iklan tu..=P.. so Kuh ngan kengkawan mmg tak lepas peluang lah..hehehe..(Pantang kitorang nih...)..so, dia mcm booth..ad game..jwb2 soklan..yg paling bes dpt sample..(yg tu lah sebenanya..ngee..)..

Mencari Personaliti diri..ehem2..

Tgk kusyuk bebeno..hehe

Ni la slogan yg kami tulis..wee~
Dan lps ni la yg paling suka..benda yg da lma tggl and tringn gila nk pkai balek..jeng3x...


INAI!!!
Benda yg da lama x buat..hhehe..



  Lama sangat tak pakai...las masa time skolah dulu2 kot..tu pon kena pi cari pokok inai lu, kna tumbok2..pakai ramai2..(rindunya time dulu2..)..ingt kan akan pakai balek time kawen nnt..heeee~inai yg Kuh pakai tu halal tok bawa solat..so dont worry.dia kekal 2 minggu je..

Ni la hasilnya..wink!

Personaliti yg Kuh dpt bila wat test mula2 td..Highlight dekat ayat ROMANTIK..hhihihi..
+ Yang sebenanya kuh sgtlah blur di waktu ini.tp kuh wat donno je..smbil taip lam gelap..(rumet da tido..kna la ttp lampu,,ngee~)

+ Hoh!..ad Org anta msg..zasss..nite..=))

2 comments:

HellaS M!haR said...

inai yerrr yunk..time tawen yerr mihahahahhaha

pok meng said...

tudiaaaaaaaa ice komen hahahha !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...