Sunday, 10 April 2011

KeNaPa MeStI MaTi???.........uuWwAaa...T_T

Kenapa dia mesti mati..sedehnya...
Saya suka dia..suka sgt2..
Saya masih nak tengok dia..
Masih nak tengok dia turut serta berjuang..
Masih nak tengok muka dia yg comey tu..
Sebab dia selamatkan boy saya..
sampai sanggup korbankan diri...
Saya sangat berterima kasih pada dia..
thanx DOBBY...T_T..
I will miss u...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tarra..:-
Ni la Dobby..comey an..telinga dia kiut..suka2..mata besa..wee~
 
weee~mesti ckp kuh ni ketinggalan keretaapi zaman mane ntah...
Nih lah kisahnya lau kuh baru je tengok  Harry Potter and the Deathly Hallows
Tau ler citer tu dah lame..haha..tapi baru tengok...
tak pernah mis tengok Harry Potter nih..walaupun lmbt,,msti tgk gak...(thanx yan...^_^)

Dan baru tau Dobby mati...uwaaa...kenapa dia mati..
Kenapa??why??..Tuan tulis cerita J.K Rowling..kenapa matikan Dobby..T_T
Dan Bella selaku pengikut Lord Voldemort ni la yg bunuh Dobby nih..Hampeh!
Harry <3 akan balas dendam balek..

Titik..=((


3 comments:

bella bellitos said...

hadoihh..ingatkan sape la mati..tertipu!

umUMRA said...

hehehe..bella??bellatrix ke nih??
hehe..jgn mrh..t ta comey..hehe

ladyzamea said...

hahah....baru tngok ke syg..
apa2 pun bender alah tu mmg comei...
tp x sesuai utk ibu mngandung..ngenge~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...