Saturday, 16 April 2011

Mak EnGkAuLaH SeGaLaNyA BaGiKu

Luv U Mak..
Belaian tanganmu yang halus buat ku ingin terus merasakannya..
Hatimu yang tulus selalu ingin ku terima seumur hidup..
Dirimu yang ikhlas disaat aku membutuhkan, Engkau senantiasa ada disaat itu..
Engkau lah yang diciptakan untuk setiap anak agar memberi kasih sayang penuh cinta dalam hidup..
Terima kasih Mak..
Takan ku sia-sia kan semua itu untuk dirimu..
Saat ku ingin berkongsi bahagia...maklah insan pertama
saat aku ingin menangis...diribaan maklah aku meratap
di mana pun situasiku...maklah insan pertama tahtanya
terima kasih mak kerana menemaniku setiap waktu...
 Sayang Mak...
 + Rindu kat mak...ni lah berlaku bila ase homesick..need my mak right now..bila ase tension dgn sekeliling..ase tepu..ase serabut..ase mcm2 bermain lam ati..what i want right now, just my mak...mak je yg dapat tenangkan hati..

4 comments:

Fizalinolie said...

Ahaksss... Akak pun sayang mak akak juga. Sememangnya kita patut menyayangi mak kita. Ramai masyarakat yang menyisihkan emak mereka seperti kain buruk... Bila mengenangkannya. Tak sanggup memperlakukan mak sedemikian rupa.

apik pehe said...

sabo2..apik pon da lame x balik ni..huhu..studyweek pon dok balik..huuuu

umUMRA said...

akak::ye kak..zaman skang ni mcm2 hal...

apik::same la kite..tak balek po..hukhuk

ladyzamea said...

tiba2 rindu kat mak...
kat kampung..
mak!!!!
uwa......nak balik kampung!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...