Thursday, 14 April 2011

AlAmAk salah Masok ToiLeT..!!!!

Holla....
salah tgk simbol???hoh!!!
Sape pernah salah masok toilet??hehe..tak kira lah pompuan termasok toilet laki or laki termasok toilet pompuan??(errkk..termasokkah??..)..kuh ta pernah la lg ter masok toilet lain jantina nih..(mintak2 tak ler..hehe)..

So,betol ke "KAUM POMPUAN NI LEBIH FOKUS ATAUPON PEKA DENGAN BENDA2 BERSIMBOL AKA BERGAMBAR B'BANDING DENGAN TULISAN"???..dan kalau ingin kepastian sama ada betul ke tidak assumption tu..ce try tuka simbol tandas lelaki letak kt pompuan..simbol pompuan letak kat lelaki tp pada masa yg sama letak signboard bertulis tandas laki dan pompuan yg betol cuma simbol je salah...(hahaha..)...tgk dari 10 org pompuan ad tak yg salah masok toilet tuh..hhehhee...

takot laki je yg salah masok plg ramai..kahkahkah..cam sorang membe nih ckp..tp kuh ubah suai cket..

+ Laki lau salah masok tandas pompuan..punyalah kecoh..silap haribulan leh jadi kes polis..dituduh nak mengambil kesempatan

+ Tapi lau pompuan yg salah masok tandas laki cane?????..hahaha..korang ase laki akan terjerit-jerit panggil security kah???..bawa kes ke balai polis??ke laki tu wat ded je...ntah2 dia wat mcm ta nmpk je..hahaha..

pengajaran di cni ialah..kalau nak wat dinding tu..wat la dinding yg sape2 pon taleh panjat mahupon spideman ataupon cicakman

+V(^_^)..peace no war..

6 comments:

Fizalinolie said...

Yer kan... Kalau lelaki masuk tandas perempuan pasti kecoh, mau tak nye kena cekup ngan polis. Tapi kalau pompuan masuk tandas lelaki memang lelaki suka... Heee, best entry. Ahaksss

senyumSOYA said...

hihihi..bahaya2 kalau signbord pun dah jdy cmtu..hhi

umUMRA said...

akak: tu la pasal..laki suka je lau pompuan tersalah maso toitet dorg nih..hahaha

soya..:weee~mcm2 signboard ada skang nih..hehehe

apik pehe said...

haaa..tau xper..silap masok jer terus kena..hahaha..

HellaS M!haR said...

hahahahah umm macam pernah kene jerr..baik ngaku patt!!!

umUMRA said...

apik:: haha..tu lah ta bes jd laki..hahaha

Hihar:: tol la ice..ta penah!!..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...