Friday 22 July 2011

Fikir positive Bila Fikir Benda Buruk-BuruK nih!

Ting!!..dah mula nak fikir bukan-bukan dah..macam mana la nak buang perasaan yang suka fikir benda yang kadang tak masuk dek akal waras nih. Kadang-kadang benda tu tak betul pun, entah benda tu dongeng ke,plastik ke,perasaan hati je..

Tapi hati ni ada je nak terlintas benda bukan-bukan..cuba tengok monolog yang ntah apa-apa nih..

Dia tengok aku pelik je tu..mesti tengah mengumpat aku la tu..
Entah dia tengah kagum dengan rambut yang macam barbie tu..ahaks!

Nak balik rumah..duduk sini bukannya duduk buat kerja pun..duduk buang masa jer..aduhai..T_T..memang menghabiskan duit mak..
Padahal ada je wat kerja walaupun secoet..at least ada jugakan..
alasan nak balik rumah yang sebenarnya tu..:p

Asal aku ase tajuk FYP aku ni macam susah je..mati la lau macam ni..
Tapi tajuk orang lain lagi la pening kalau nak ikutkan..semua orang pun rasa macam ni...so tak payah nak gediks sorang-sorang..

Ni yang nak naik angin ni..asal mamat ni tak send mesej sehari suntuk...keluar dengan perempuan la tu..huh!!
Rupa-rupanya si mamat tu berada di ceruk yang tiada line..adeh..
tak pasal dapat dosa kering..padan muka aku..

Fikir merah jambu pun oke je..wee~

TAPI jangan la fikir positive je dalam semua hal..karang ada pula yang kaduk naik junjung..tapi seeloknya bersangka baiklah..itu salah satu ubat untuk penyakit hati ni..hihi..tak payah nak jumpa doktor atau pawang pun

p/s::Saya seorang yang sangat bersangka baik...Bluwekkk!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...