Monday 5 March 2012

HiduP tak SemudaH 123 dO RE MI

1 2 3 Do Re Mi
Apa nak jadi
Alif Bata A B C
Apa nak jadi
Akan terjadi
Hujan pasti berhenti...
(apokalips-M Nasir)

Seriously aku takut sekarang, takut memikirkan lepas ni hidup aku makin rumit...
1- sebab aku dah nak habis belajar tahun ni.
2-lepas ni takde dah title STUDENT...lain la kan kalau aku ni teringin nak further study..tapi rasanya tak dah kot.

3- aku dah nak kena fikir apa aku nak buat lepas ni..
     *aku kerja
     *aku kawen
     *aku duduk saje

4-impak yang lagi dasyat aku rasa aku dah tak dapat duit untuk bershopping macam selalu tiap-tiap sem aku     
    buat...

5-konfem dah tak boleh nak mintak duit sesuka hati kat mak ayah


Baru aku terasa betapa susahnya nak melangkah ke alam dewasa..
susah sangat...bila fikir banyak-banyak kali rasa nak putar je waktu..biar je aku tak besar-besar..


Mungkin aku perlu merubah hidup aku 180 degree mulai sekarang tapi tak tawu nak start dari sudut yang mana...ouwwhhh!..STRESS!!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...