Sunday, 30 October 2011

Punya mereka di sisi..

Alhamdulillah...

Dalam mengharungi suka-duka kehidupan..banyak pengalaman, memori yang tercipta dalam hidup...selama 22 tahun ni banyak rasa duka,sedih, gembira dan perasaan yang tak tahu apa rasa..ahaks!!..

Bersyukur punya insan hebat di sisi...sehebat superman, sekuat biskut tiger...tanpa mereka sepi lah hidupku umpama pohon-pohon di tanah kuburan..ada kena mengena ke??...

Walaupun perginya teman istimewa, tapi masih punya mereka yang kekal di dalam hati...takkan pergi walaupun di paksa, takkan benci walaupun membuat angkara..sayang mak, abah ngan abang...abang sayang sikit je..:D

kawan-kawan...pelengkap hidup, penyedap rasa..syukur punya teman sekepala, teman akrab ke mana saja..walaupun ke toilet tetap bersama..hehe..terima kasih kerana setia di sisi walaupun kadang ada silapnya..

Ku sayang mereka semua....


5 comments:

intan said...

without mereka siapa la kitakan??saya sayang keluarga dan rakan saya jugak...*touch*..T_T

umUMRA said...

@intan
yupp...yanpa mereka siapalah kita..

Si DauN CeRi said...

takde family, siapalah kita kat dunia ni.. hu3

apik pehe said...

jaga lah..sayangi lah mereka2

ain revival said...

ape2 pun. family first kan. tanpa mereka ade byak kawan pun tak guna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...