Tuesday, 20 September 2011

ImPiaN....

Punya impian seperti ini..

Harap satu hari ia akan tercapai..berharap sesangat!

Tapi nak kena kawen ngan datok-datok dulu ke ni???

Macam dalam cerita PISAU CUKUR...

Oopss!!..sory tak cantek la macam fazura ngan maya karin...

So...berangan....
Cruise!!!!
Dari um kecik lagi um suka tengok kapal-kapal lalu kat depan kedai um..kedai um tepi laut..hihi

So, setiap pukul 8 malam ada satu kapal persiaran ni akan belayar keluar ke sempadan malaysia..

So um memang tunggu kapal tu belayar sampai hilang dari mata...dari situ terciptalah angan-angan mat jenon nak naik cruise..hehe

melepak sambil beriadah...
makan sambil tengok pemandangan indah..

Lagi indah kalau belayar bersama dengan orang tersayang a.k.a suami okeh!
Subhanallah!..canteknya ciptaan Allah..
Countdown...Bila la tercapai impian ku nih...Hmm


10 comments:

✿MisS NadRAH♥ said...

amboi2..=)
hope impian mu tercapai=)

umUMRA said...

@✿MisS NadRAH♥
hehe..jom kak kita wat trip kelas..:D

Maicher said...

every girl's dream kot.

memang best sangat kan kalau berpeluang.

err,, tapi kena ready ribu riban la plakss.. aiseh.


:)

p/s:semoga impianmu tercapai^^

umUMRA said...

@Maicher
yupp...bes sgt lau dpt peluang..:d

sifu im said...

alah..nek sampan suda..haha

umUMRA said...

@sifu im
sampan pon oke tp kt sungai je la..ekekeke

Siti Mashitah Saidin said...

nak naik jugak kapal cruise nih!

umUMRA said...

@Siti Mashitah Saidin
hehe..jom naik sesame!

ctk said...

huhuhu...kena kawen ngan dato2 la cmnie :D


*i like movie pisau cukur :D

umUMRA said...

@ctk
i like aaron aziz in that movie..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...